Kwaliteit

  • Kwaliteitsstatuut:  Download hier het kwaliteitsstatuut
  • KIBG (keurmerk) Stichting Kwaliteit in Basis GGZ (zie hieronder het logo)
  • Tijdens de intake en het eindgesprek wordt een klachtenlijst (BSI) afgenomen om het effect van de behandeling te meten
  • Voor de klanttevredenheid wordt de CQi GGZ afgenomen. Op basis van de vragenlijsten de scores van 2018 (n= 53):
    • Bereikbaarheid:
      Heeft u gemakkelijk contact gekregen met uw behandelaar? (telefonisch, per e-mail of anderszins)
      Score: altijd  98%
    • Bejegening:
      Heeft uw behandelaar u serieus genomen? Heeft de behandelaar u dingen op een begrijpelijke manier uitgelegd?
      Score: 9,6
    •  Beoordeling:
      Welk cijfer geeft u aan de behandelaar?
      Score: 8.8
  •  De praktijkvoering voldoet aan de criteria en normen van de LVVP
    Hieronder vindt u het certificaat van de kwaliteitsvisitatie van het LVVP

keurmerkbggz_klein

Reageren is niet mogelijk